Nederlands model in Chanel campagne

Ze is pas 19 jaar, gek op motorcross en kickboksen en door Karl Lagerfeld zelf gekozen als het gezicht voor de Chanel monturen en zonnebrillencollectie van dit najaar.

Niet slecht met illustere voorgangsters als Lily Rose Depp, Lottie Moss, Cara Delevingne en bijvoorbeeld Willow Smith. Luna past perfect in dit rijtje van zelfbewuste jonge vrouwen met een eigen stijl en met duidelijk nog andere interesses dan alleen maar mooi of bekend zijn. De nieuwe collectie is zoals altijd elegant en stijlvol maar ook stoer en opvallend met klassieke modellen in een nieuw jasje. Groot en oversized of rond en zelfs een moderne versie van de pilotenbril ontbreekt niet net zomin als typische Chanel details zoals de beroemde signature tweed motieven van dit Franse modehuis. Retro en futuristisch tegelijk en in zwart-wit gefotografeerd in een strak metallic industrieel decor dat die sfeer nog versterkt. Prachtige campagne en een verleidelijke collectie die het ongetwijfeld weer goed gaat doen.

deel het op:

Laatste Nieuws